Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iunie 2011

SELGROS 10 ANI - ANIVERSARE CU KARATE

SELGROS 10 ANI - KARATE , DANS, MOTOCICLETE , BRIGADA SPECIALĂ A POLITIEI


O altă poveste pentru noi , toți cei care suntem aproape de fenomenul numit karate traditional CONPET-PETROLUL Ploiești. Povestea participării nostre la acest eveniment începe cu Antena 1 Ploiești unde avem aproape pe Dana Turcu , care a sugerat ( nu știu exact în ce condiții și în ce context) directorului Selgros Ploiesti, Victor Ferar, să ne includă în programul manifestării.
M-a sunat Dana , m-a sunat Victor Ferar , ne-am întălnit la Selgros înaintea plecării noastre la Europenele de la Belgrad și spre surpriza mea am cunoscut un om tânăr , care a practicat karate, și cu care m-am înțeles foarte repede. Și-a exprimat o oarecare neîncredere ( am găsit firească această neîncredere ) legată de karate-ul și demonstrația nostră și a vrut să ne vadă la club. A rămas că o să vină la sală să ne vadă, l-am invitat , era răcit și nu a putut veni, noi am plecat la Belgrad. S-au scurs aproape 2 săptămâni , am început să lucrez cu copii pentru demonstrația de la Conpet ocazionată de sărbătorirea Zilei Copilului ( manifestare care se va produce abia azi pentru că a plouat destul de mult săptămâna trecută).
Dar , Victor Ferar nu ne-a uitat, m-a sunat , m-a sunat și Dana Turcu și a insistat pe participarea centurilor negre. Eu le-am zis numai de demonstrația copiilor pentru că sportivii avansați se cam relaxaseră dupa Europene. Meritul Danei este că nu m-a slăbit deloc cu prezentarea centurilor negre și....a fost bine. Ne-am mobilizat mai greu, Cristina Gustoiu, Marius Creța și Octavian Uruc , mi-au fost cel mai aproape...dar până la urmă au venit și vedetele noastre „bătrânii” Robert Miclea , Romeo Trandafir și seniorul Tiberiu Matei. A fost și „fata care aleargă” – Manona Danciu , au venit și Ștefan Marinică ( pilotul nostru) , Sabina Beldeanu ( când o apucă vorbește în germană) , Tiberiu Popescu , Mihaela Niculae și Tudor Graur ( viitor businessman).
Și mi-a mai venit o ideie creață – să aduc 3 tobari de la O.U. Concordia – Ferma pentru Copii Ariceștii-Rahtivani, să avem un background sonor pe ritmuri de tobe. Tot de la Concordia , am împrumut suprafețele speciale – tatami – 100 m pătrați de roșu și albastru. Deci putem spune cu toată inima : O.U. Concordia a avut o contribuție foarte mare la succesul demostrației noastre așa că merită toată laudele și mulțumirile nostre.
Sâmbătă dimineață ( 5 iunie) Victor Ferar ne-a invitat la o întâlnire „strategică” pe toți cei care aveam să fim actorii zilei. Am dat cu ochii de Mihai Pali de la Radio Prahova, mare iubitor de muzică și de motoare și care urma să fie moderatorul , conexiunea sonoră a noastră pe parcursul întregi zile.
Revenind la noi am avut 2 calupuri de câte 10 minute de demonstrație , fiecare cu savoarea ei. Astfel demonstrația copiilor a cuprins : enbu masculin - Ștefan Neagu & Octavian Dumitrașcu, kata Tekky Shodan prezentat de centurile albastre, sub formă de floare, Kata Heian Godan și Bunkai , cu Gabriel Bălăceanu, Gabriel Bejgu și Maxim Andronache, 10 perechi de sportivi au demostrat simultan 4 combinații de luptă cu un singur atac, apoi enbu masculin cu Gabriel Bejgu și Maxim Andronache și la final Kata Heian Nidan sincron cu 20 de sportivi. Am obținut multe aplauze și aprecieri de la publicul prezent.
A doua repriză a demonstrației a cuprins : enbu mixt – Mihaela Niculae & Marius Creța, o excepțională execuție a kata-ului UNSU ( mâinile norului ) executat sincron de Crista Gustoiu și Octavian Uruc, enbu mixt – Danciu Manona & Robert Miclea, o luptă cu 9 adversari în 3 valuri , cea atacată fiind Cristina și la final o execuție de mare finețe a kata-ului Kaminaru ( Fudokan Karate) avându-i ca protagoniști pe Robert Miclea & Romeo Trandafir & Matei Tiberiu.
Toți sportivii au primit un cadou din partea SELGROS , iar d-l Victor Ferar mi-a declarat că a simțit unde de nostalgie privindu-ne.
Bineînțeles că am fost îndeaproape secondați de foarte mulți părinți și susținători cărora le-am citit în ochi mulțumirea și bucuria reușitei noastre care este și reușita lor.
După momentele nostre, cu toții am asistat la o demonstrație a Brigăzii de Intervenție a Poliției care au capturat un infractor care fugea cu o mașină și apoi arestarea altuia care se ascudea într-o casă. Au fost expuse într-un stand arme specifice activității de intervenție a forțelor speciale iar copii au făcut poze în mașina poliției.
După poliție a urmat o defilare a deținătorilor și iubitorilor de motoare ca apoi să asistăm la o super-demostrație de stâpânire a unei motociclete.
A fost un succes pentru noi iar acestă iesire la rampă a încheiat frumos prima jumătate a anului a activității nostre.
Mulțumim CONPET- ului și CS PETROLUL, mulțumim SELGROS , mulțumim ANTENEI 1 PLOIEȘTI, mulțumim RADIO PRAHOVA, mulțumim O.U. CONCORDIA, mulțumim PĂRINȚILOR.


O vară frumoasă !

Aurelian Nicolae

5 comentarii:

  1. Multumim si noi tie !!
    Ai fost sufletul demonstratiei !!
    Sa ne traiesit si la fel pe toti sa ne iubesti !!
    Fara tine nimic nu e la fel!! Multa Sanatate !!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Pentru ca tu esti lumina lumii. Alta nu exista. Nu exista trezire in afara experientei tale. Nu trebuie sa cauti nimic in afara ta. Nu trebuie sa ispasesti nimic pentru trecutul tau. Nu exista decat momentul de acum, in care stralucesti ca o stea care lumineaza cerul intunecat. Oriunde privesti, noi stele explodeaza la lumina. Experienta interioara si cea exterioara s-au unit intr-un singur ritm pulsatoriu. Este cantecul tuturor lucrurilor, poezia gandului care se deschide in zori.
    Este pasarea Phoenix care se ridica din moartea ta, acum nedureroasa. Este sufletul tau care se inalta, sinele tau Christic, inocenta ta."
    Paul Ferrini - Linistea inimii

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideia cu tobele nu a fost creata ci inspirata pentru ca a amplificat starea transmisa de executia kata-ului.
    Felicitari tie si copiilor (cei mari sunt tot copiii tai)
    O vara frumoasa si penru tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Impresionant la maxim! Mi-ar fi placut sa fiu acolo sa va admir in direct. Nu pot decat sa va spun vorba `ceea "JOS PALARIA!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Super demontratia!Sunt rusoaica si vreau sa fac o surpriza cand voi avea centura verde ca sa va mandriti cu mne
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere