Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 mai 2011

ȘCOLARII LA CS CONPET -PETROLUL


La Final de An Școlar CS CONPET-PETROLUL își caută noi talente pentru sectia de karate traditional...

Vineri ( 27 maiu 2011 ), am avut întâlnire cu copii de la Scoala Generala „Sf. Vineri” Ploiesti. Au fost prezenti la club , la baza sportiva „Vointa” alaturi de cativa părinți și bineînțeles de cele două doamne învătătoare care și anul acesta s-au gîndit : „ce să mai facem pentru copii noștri ? „ Și au făcut foarte multe , printre care și Cursul de Karate Tradițional.
Această inițiativă aparține d-nei învățătoare Cornelia Ungureanu , susținută și de d-na învățătoare Dorina Cojocaru.
Cred că , și sper să nu greșesc, că este singura activitate extracurriculară de acest gen din Ploiești. Un curs de Karate Tradițional adresat copiilor din clasele I-IV. Am început frumos această activitate, copii au încântați , astă iarnă i-am adus și la club ( poate vă mai amintiți) , dar din păcate n-am putut continua pentru că în decembrie, anul trecut, am suferit o operație la nivelul colonei vertebrale.
Moment în care i-am propus d-rei Laura Severfi ,care nu cred că m-ai are nevoie de vreo prezentare ( multiplă campioană națională, multiplă medaliată la diverse campionate internaționale, motorul echipei de performanță foarte mulți ani ) , să preia această activitate. Chiar dacă Laura a terminat ANEFS –ul , nu este ușor să te adaptezi unei astfel de activități care se centrează mai mult pe o prezentare săptămânală , la un nivel cît mai agreabil, a karate-ului, mai ales că toată cultura copiilor despre karate provine din zona spațiului virtual (tv, internet).
Acum la final de an școlar am tras linie : Laura a reușit cu brio și sperăm să continuăm acest tip de activitate și anul viitor și chiar s-o extindem și la alte clase , poate și-n alte școli.
Revenind la momentul de vineri, copii au sosit la club bucuroși –gălăgioși, i-am descălțat ( cui nu-i place să stea desculț? ) , au intrat in dojo și au încercat să demonstreze asistenței ce au învățat ei.
Am lăsat-o pe Laura să conducă antrenamentul demonstrativ, dar mă „mâncau palmele” să mă bag și eu ( deh ! deformație profesională ) . Și mi s-a ivit ocazia când au trebuit semnate diplomele pe care le-am oferit copiilor. Laura și doamnele învățătoare s-au retras într-un birou să semneze diplomele și copii au rămas cu mineeeee. Bineînțeles că am profitat din plin să fac atmosferă, să-i înveselesc...apoi ca un neștiutor i-am întrebat ce cred ei că au învățat la karate anul acesta. Au fost și răspunsuri frumoase, au fost și răspunsuri haioase, apoi am atacat o domnișoară care mi-a aplicat un yoko-geri și am picat pe spate spre deliciul copiilor și al asistenței.
Doamele învătoare s-au întors cu diplomele semnate, eu a trebuie să redevin serios ( mi-a fost frică să nnu mă tragă de urechi ) și am oferit diplomele pe care scria :


DIPLOMA se acordă ( numele ) ........ Pentru absolvirea “Cursului de Karate Tradițional” în anul școlar 2010-2011 , dând dovadă de atenție pentru a învăța prin karate :

Perfecționarea caracterului
Efortul făcut cu sinceritate
Curajul
Autocontrolul
Respectul

Textul a fost citit de d-na învățătoare Cornelia Ungureanu , după care fiecare elev și-a primit diploma și o frumoasă garofiță.
De asemenea au fost oferite buchete de flori d-lor învățătoare. Am mulțumit pentru susținere păriților ( doar ei sunt cu banii...săracii !!!) , iar mămicilor, de asemenea, le-am dat câte o floare.

Ne-am urat vacanță cît mai lungă și frumoasă și să ne vedem sănătoși în toamnă.
Am rămas cu un sentiment de bine...că a fost bine, că am mai făcut ceva pentru sufletul nostru , al lor , al copiilor, că împreună creștem frumos.
( sper să primesc poze pe care să le public aici).

Vacanță lungăăăăăăăăăă !

Aurelian Nicolae

3 comentarii:

  1. inca o lectie pentru DAN STUPARU.

    RăspundețiȘtergere
  2. toti avem de invatat mereu.
    grozav ar fi daca ne-am face mai bine propriile lectii .......si mai ales sa nu uitam ce am invatat!....... am duce mai putin grija altora.

    RăspundețiȘtergere
  3. cenzura e in floare...
    No comment!

    RăspundețiȘtergere